Prekių pristatymas

  •  

    Prekės gali būti pristatomos keliais būdais:

     

    Omniva LT paštomatais

    Pristatymo kaina nuo 2,50 €. Pristatymo laikas 1-2 darbo dienos po užsakymo apmokėjimo. Siuntos atsiėmimas iš siuntų terminalo užtrunka apie 20 sekundžių. Norint atsiimti siuntą, reikia prie siuntų terminalo pasirinkti kalbą, iš meniu – „Atsiimti siuntą“ ir įvesti pranešimu ir (arba) el. paštu gautą kodą / kodus. Įvedus durelių kodą, atsidaro durelės ir siunta – jau Jūsų rankose!

    SVARBU!!!! Gavėjui apie į siuntų terminalą atvykusį siuntinį pranešama mobiliuoju telefonu ir (arba) el. paštu iškart, kai siuntinys įdedamas į siuntų terminalą. Todėl nurodžius klaidingą telefono numerį siunta bus grąžinama mums atgal, o norint ją gauti dar kartą reikės susimokėti ne tik pakartotinai pristatymo išlaidas bet ir Omniva LT nustatytą siuntos grąžinimo siuntėjui mokestį. Jeigu siuntos pakartotinai nebus norima gauti, iš grąžinamos sumos bus minusuojamas siuntos grąžinimo siuntėjui mokestis.  


                                               

    DPD Pickup tinklas (siuntų taškai ir terminalai)

    Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale.  Siuntos į DPD Pickup siuntų taškus ir terminalus pristatomos per 1-3 darbo dienas, kaina nuo 2 €.

    DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.
    Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.

    Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.

    Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

    Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
    Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus.

    Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:
    • su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
    • Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77 (jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo).


    Kurjerių tarnyba UAB „DPD Lietuva“

    DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu.  Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-3 darbo dienas. Pristatymo kaina nuo 3 €. Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.

    Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja nuo 25 €. Į Estija - nuo 7 €, Latviją - nuo 6 €.

    Už e-parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu grynaisiais (turėkite lygią sumą – be grąžos), paslaugos kaina nuo 1,5 €.

    Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

    Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
    Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
     


    Per AB "Lietuvos paštas" registruota siunta

    Prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas.
    Siuntos pristatomos visoje Lietuvoje ir užsienyje.
    Pristatymo Lietuvoje kaina nuo 3 €.

    Pašto dėžutėje arba SMS žinute paliekamas pranešimas, su kuriuo siuntinį galite atsiimti pašto skyriuje.


    Atsiimti pas mus parduotuvėje, Šiauliuose

    Užsakymus atsiimti galite po patvirtinimo, kad Jūsų užsakymas paruoštas, adresu: PPS "AKROPOLIS", Aido g. 8, Šiauliai, I-VII 10:00 - 21:00. Užsakymai, kurie apmokami vietoje, turi būti atsiimami per 2 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo, kad užsakymas paruoštas. Kitu atveju, toks užsakymas bus atšaukiamas.


    SVARBU!!! Gavę siuntinį, būtinai patikrinkite, ar jis nepažeistas!
    Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

     

    * Prekės išsiunčiamos tik gavus apmokėjimą arba mokėjimo patvirtinimą už prekes.
    * Negavus prekių per aukščiau nurodytus terminus kreipkitės elektroniniu paštu eparduotuve@karlote.lt arba telefonu +370 677 29899.
    * Prekės taip pat gali būti pristatomos ir į užsienio šalis. Dėl pristatymo galimybės ir kainos kreipkitės elektroniniu paštu eparduotuve@karlote.lt arba telefonu +370 677 29899.