Prekių grąžinimas ir keitimas
-
Norėdami grąžinti arba pasikeisti prekę susisiekite su mūsų administratoriumi: eparduotuve@karlote.lt arba telefonu +370 677 29899.
Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos bet kurį pirkinį Jūs galite:
1. Keisti į kitą dydį (jei yra galimybė), pakeistą prekę Jums pristatysime - nemokamai!
2. Keisti prekę į kitą modelį, pakeistą prekę Jums pristatysime - nemokamai!
3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prekės grąžinimas per "OMNIVA" paštomatą (jeigu šis grąžinimo būdas patogus, taip pat galite rinktis šį grąžinimo būdą, net jei buvote pasirinkę kitą pristatymo paslaugą) :1.Užpildykite formą: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/karlote-lt
2.Supakuokite prekę į originalią pakuotę ir įdėkite siuntą į OMNIVA paštomatą.
3.Pinigai už grąžintas prekes (įskaitant siuntimo išlaidas) įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau turime teisę negrąžinti pinigų, kol prekė nebus grąžinta arba pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Pinigai pervedami per 14 darbo dienų į Jūsų grąžinimo formoje nurodytą sąskaitą.
Dėl grąžinimo kurjeriu, DPDpickup paštomatu ir Lietuvos paštu susisiekite su mūsų administratoriumi: eparduotuve@karlote.lt arba telefonu +370 677 29899.
Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
1. Prekė negali būti devėta ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės.
2. Grąžinamos prekės turi būti su visomis etiketėmis.
3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, pilnos komplektacijos.
4. Privaloma užpildyti ir atsiųsti prekės grąžinimo prašymą ir sąskaitą - faktūrą. (Atsisiųsti)
5. Mums labai svarbu, kad prekę ir jos pakuotę išsaugotumėte nepriekaištingos būklės.
6. Grąžinant prekę per paštomatą, siuntą į paštomatą įdėti per 3 darbo dienas nuo kreipimosi į administratorių dienos.
7. Esant grąžinimui iš užsienio šalių, siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
8. Prekė grąžinama taip pat, kaip ir pristatyta ( jei prekė pristatyta per kurjerį, grąžinamas vykdomas per kurjerį. Jei prekė pristatyta per paštomatą, gražinima per paštomatą).
Prekes rekomenduojame siųsti "Omniva LT", "DPDpickup" paštomatais (užsakymą suformuosime mes) arba "DPD Lietuva" kurjeriu (mes Jums jį iškviesime), nes pasitaiko atvejų, kai siuntiniai tiesiog dingsta. Tokiu atveju, mes, neturėdami įrodymų, kad siuntėte, negalėsime grąžinti pinigų.
SVARBU!!! Grąžindami prekes prašome būtinai atsispausdinti ir užpildyti prekės grąžinimo prašymą, (kurį galite rasti čia), bei nepamirškite atsiųsti mums, kartu su grąžinama preke, ir prekės pirkimą patvirtinančią sąskaitą - faktūrą arba kitą, prekės pirkimą įrodantį dokumentą.
Grąžinus prekę, pinigai grąžinami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą 5 darbo dienų laikotarpyje, nuo grąžintų prekių priėmimo dienos.
Dėl prekių grąžinimo susisiekite su mumis el. paštu: eparduotuve@karlote.lt arba telefonu +370 677 29899. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerį.